johanna och sandra bloggar

tja bloggen nu är jag och johanna i gång vi ska börja blogga
på denna bloggen jippi .
vi är två tjejer som är 13 år och vi bor i lilla gråbo .
sandra älskar djur och har en ponny och en hund och två
katter och en kanin jag brukar vara med kompisar på vardagana och i stallet men
min häst heter jupiter och är 15 år och han står på gråbo ridklubb och
jag älskar och rida.
jag /johanna gillar o vara med mina underbara kommpisar ; )
Och spela pingis har snart spelat i tre år!..
Mera får ni veta i nått annat inlägg! ; )
jaja men nu har ni fått reda på lite mer om oss.
ja vi ska ha denna bloggen för att vi älskar och blogga och att vi gillar och skriva om vad vi
har gjort och lite sånt  men vi har två bloggar en som är johannas och en som är snadras
dom heter johanna och sandra kolla dom är ni snälla
vi har inte bloggat jätte mycke det senaste men vi ska.
ps det kommer desing vi lovar.
men nu sitter jag och johanna hemma hos johanna och har det kul!.
PS det kommer stå namn på vem som har skrivit inlägget så ni vet!
om ni vill och så skriv kommentare om vad ni
vill att vi ska skriva om (tips) och så.
det kommer säkert ut hiss och diss
och dagen blogg och veckans blogg och vidiobloggning
om ni vill.
ps johanna och sandra läs våran blogg

puss /sandra och johnnna
<33333 ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0